Lid worden, gegevens wijzigen of opzeggen.
Door op onderstaande link te klikken wordt u doorverbonden naar de site van Sportvisserij Nederland.

Let op! De site van Sportvisserij Nederland werkt niet altijd even goed bij invoer van gegevens vanaf een tablet of telefoon! U kunt u het beste met een laptop of computer aanmelden.
Let op : U wordt lid voor het jaar 2024!

De tarieven voor 2024
 Het contributiejaar loopt van `1 januari tm 31 december.

• Leden (14 jaar en ouder) € 37,00 per kalenderjaar (plus éénmalige inschrijfkosten € 8,-)
  • Jeugdleden tm 13 jaar € 12,- per kalenderjaar (geen inschrijfgeld)
  • Extra vispas houders € 21,50 per kalenderjaar. (plus éénmalige inschrijfkosten € 8,-)

Contributies kunnen betaald worden op IBAN nummer: NL48INGB0000203341  BIC: INGBNL2A t.n.v. HSV Groot Rotterdam
Vermeld bij betaling altijd uw lidmaatschapnummer!!
Extra Vispashouders die lid worden via een verkooppunt moeten het volledige bedrag inclusief landelijke bijdrage betalen, bij het online lid worden is dit niet noodzakelijk.
Zij kunnen echter de landelijke bijdrage terugvorderen bij Sportvisserij Nederland.

De link hiervoor is: http://www.sportvisserijnederland.nl/vispas/contact-service/dubbele-afdracht.html

• Lid worden

Lid worden van hengelsportvereniging Groot Rotterdam? Dit kan zelfs op verschillende manieren:

Rechtstreeks via internet uw vergunning bestellen en betalen.

Word online lid !

U vult uw gegevens in op het inschrijfformulier en drukt op de verzendknop. Na het invoeren van de gegevens en het afhandelen van de betaling via IDeal kunt u gelijk gaan vissen omdat u via Sportvisserij Nederland een voorlopige vergunning digitaal krijgt.
    Ook kunt u de lijsten van viswater digitaal downloaden. Uw definitieve Vispas krijgt u na verloop van tijd  thuis gestuurd.

Bij een hengelsportwinkelier in Rotterdam e.o.

U kunt ook, om lid te worden van HSV Groot Rotterdam, langs gaan bij één van onze verkooppunten. U vult daar het inschrijfformulier in en krijgt gelijk een tijdelijke vispas mee. Deze tijdelijke vispas is vier weken geldig .Stuur de onderste helft van deze tijdelijke vispas op naar Sportvisserij Nederland. Het adres staat al voorgedrukt op deze kaart. Na een paar weken ontvangt u uw Vispas thuis.Deze vispas is tevens uw bewijs van lidmaatschap van Groot-Rotterdam.

Op onze site staat een overzicht van onze verkooppunten.

• Beëindigen lidmaatschap

Het verenigingsjaar loopt van 1 januari tot en met 31 december. Opzeggen kan schriftelijk of per e-mail aan support@groot-rotterdam.nl  voor 1 oktober van het lopende jaar.

• Wijzigingen doorgeven

Bent U al lid van Groot Rotterdam, maar heeft er zich een wijziging in uw persoonlijke situatie voorgedaan ?

Bent U verhuisd ?
    Bent U op basis van leeftijd in een andere lidmaatschapscategorie terecht gekomen ?
    Zijn uw gegevens op de VISpas onjuist ?

Maak dan gebruik van het hiervoor bestemde wijzigingsformulier (of schrijf naar bovenstaand adres van de ledenadministratie.) Vergeet dan ook uw lidmaatschapsnummer (linksonder op uw VISpas) niet te vermelden.

• Overige vragen

Vragen over uw lidmaatschap of over uw VISpas ???

U kunt uw vragen stellen via het E-mail-adres  support@groot-rotterdam.nl

Gebruikersmenu

Online Vergunningen