Geslaagde Algemene Ledenvergadering HSV Groot Rotterdam

Dinsdagavond 20 november stond de Algemene Ledenvergadering op de agenda. Vergaderlocatie was Lommerrijk bij de Bergse Plas. De opkomst was met bijna 100 man goed te noemen. De sfeer en de snelheid zat er goed in. Voorzitter Jan Leeuwangh hield de swung er goed in waarbij onderwerpen als het nieuwe clubhuis en de planning van de wedstrijden voorbij kwamen. Ook gaf hij de leden een inkijkje  in de toekomstplannen van de HSV. Natuurlijk benadrukte hij nog even dat de HSV altijd op zoek is naar nieuwe vrijwilligers. Als jij dus zin hebt om actief te zijn binnen Groot Rotterdam neem dan eens contact met hem op.

ledenvergadering640x480

Tijdens de vergadering werd er ook afscheid genomen van twee  van de bestuursleden Ryan van Eijk en Fred Waakop-Reijers. Beide bestuursleden werden uitvoerig bedankt voor hun inzet van afgelopen jaren. Uiteraard waren er bloemen voor beide heren. Als nieuw bestuurslid werd Raymond Sybesma verwelkomd en voorgesteld aan de aanwezige leden.

FredWaakopReijers640x480

David Vertigaal gaf namens Sportvisserij Nederland een toelichting over de stand van zaken rond het loodvrij vissen. Een item dat, gezien de reacties uit het publiek, behoorlijk wat vragen opriep. Tenslotte was het penningmeester Wim Kruining die de vergadering nog even meenam in de cijfers van de vereniging. Jan Leeuwangh sloot vervolgens het officiële gedeelte af waarna de leden hun keuze konden maken uit de beschikbaar gestelde loodvrije artikelen en was er uiteraard tijd voor een hapje en een drankje.

RyanvanEijk640

In HAAK 1 2024 wordt een uitgebreide reportage geplaatst van deze ledenvergadering. Als jij nu ook eens een ledenvergadering bij zou willen wonen, pak dan je agenda er even bij. Op 27 mei en op 25 november staan er voor volgend jaar weer twee op de agenda. Kan best wel eens leuk zijn om deze bijeenkomsten eens bij te gaan wonen.

tijdvooreenbiertje640x480

• Hits: 92

Meer weten over?

Kijk snel wat de eerstvolgende activiteiten zijn en doe gezellig mee.

Gebruik onderstaande link voor meer informatie om lid te worden.

Vergunningen

Gebruik onderstaande link om snel een vergunning aan te vragen.

Viswaterkaart

Gebruik onderstaande link voor meer informatie om lid te worden.